"Gastronomie v Čechách 2010" - jedinečný reprezentativní výzkum agentury Ipsos

Výzkumná agentura Ipsos uskutečnila v říjnu 2010 nový výzkum postojů českých zákazníků k současné gastronomické nabídce na českém trhu "Gastronomie v Čechách 2010".

Ipsos

Poté, co stručné shrnutí výsledků agentura Ipsos představila na konferenci FrAMchise Day 2010, dnes nabízí podrobnou zprávu jako volně prodejný materiál. Rozsahem i tématem se jedná o jedinečný reprezentativní výzkum, který připravila zkušená výzkumná specialistka Lenka Harmon. Anketa oslovila 1200 spoluobčanů starších 18 let, z toho 300 rozhovorů proběhlo v Praze.

Studie Ipsos si všímá našeho vztahu k jídlu, sledování toho, co jíme a důvodů pro rozhodování o výběru jednotlivých gastronomických kategorií (klasické restaurace a hospody, zážitkové a stylové restaurace typu, luxusní restaurace, restaurace zaměřené na exotické kuchyně nebo rychlé občerstvení, expresní pokrmy, stánky, bistra, "okénka" (pizzerie, bagety, sendviče, saláty, párek v rohlíku, gyros) včetně důvodů cenových.

Výzkum si všímá stylu stravování, času na polední jídlo, výdajů spojených se stravováním, ochoty čekat ve frontě na objednání jídla nebo důvodů donášky z restaurace. Nebo také, kolik jsme ochotni zaplatit v "zážitkových" restauracích.

Zpráva přináší nejen výsledky, za celou Českou republiku, ale i detailní pohled na to, jak si které řetězce rychlého občerstvení vedou např. pouze v Praze, kde mají většinou své pobočky (např. Hooters, TGI Fridays, Hard Rock Café, Pizza Colloseum, Potrefená Husa, KFC, Burger King, Bohemia Bagel, Starbucks, Costa Coffee, Java Kava, sýrárny Cheesy a mnoho dalších). Znalost a navštěvovanost řetězců v Praze a mimo Prahu se liší, stejně tak jako délka obědové pauzy a výdaje spojené se stravováním.

Volně prodejnou zprávu v českém jazyce je možné objednat buď přímo v kanceláři Českého institutu pro franchising (office@ifranchising.cz), nebo kontaktujte přímo Lenku Harmon, Ipsos (lenka.harmon@ipsos.com, nebo +420 725 583 596).

Cena studie "Gastronomie v Čechách 2010" v českém jazyce s doručením v elektronické podobě je 12 tisíc Kč bez DPH. Členové Franchise Clubu mohou při nákupu využít 10 % slevu.