o nás

„Český institut pro franchising (ČIFRA) vznikl proto, aby co nejvíce podnikatelů, zejména těch menších, mohlo tuto po celém světě osvědčenou metodu podnikání snadno poznat, dobře pochopit a rychle použít.”
DR. JAROSLAV TAMCHYNA, managing partner ČIFRA
stručně
Kdo je Český institut pro franchising?
Český institut pro franchising (ČIFRA) je národní centrum pro vzdělávací, popularizační, poradenskou, publikační a vědeckou činnost ve franchisingu a v oborech s ním souvisejících.
Aktivně sledujeme vývojové trendy v oboru a jsme v kontaktu s lídry v oblasti franchisingu a příbuzných oborů v ČR i v zahraničí.
Čím jsme prospěšní?
Dáváme možnost firmám i jednotlivcům získat tržní, profesní i osobní náskok.
Český institut pro franchising je zdroj informací, znalostí a zkušeností určený pro všechny, kteří se o franchising v České republice zajímají.
Poskytujeme a zprostředkováváme nové i osvědčené znalosti o franchisingu a příbuzných oborech užitečné pro podnikání a řízení.
Pomáháme nalézt a uskutečnit cesty, jak franchising v praxi správně a efektivně využívat.
Komu chce být ČIFRA užitečný?
Český institut pro franchising je zaměřen na podporu malých a středních podniků a živnostníků, ale má co nabídnout i velkým podnikům a obchodním sítím.
ČIFRA chce být užitečný pro banky, leasingové a pojišťovací společnosti, poradenské, právní a patentové kanceláře, státní instituce, školy a média.
informace, které spojují
Chceme českou franchisingovou komunitu spojovat a rozvíjet - vytvářet prostor k propojování výzkumu, informací a zkušeností s lidmi, kteří franchising tvoří a využívají. Poskytujeme franchisingové komunitě platformu pro vzájemné osobní setkávání a výměnu toho nejcennějšího - zkušeností a názorů.
Chceme aktivně spolupracovat s profesními sdruženími v oblasti franchisingu a dalších kooperačních forem podnikání. Jejich aktivity chceme doplňovat nebo nabízet větší různost.
naše krédo
„Poznat, pochopit, použít.”
Poznat - usilujeme o zvýšení publicity a tím i všeobecného povědomí o franchisingu jako takovém.
Pochopit - pořádáním odborných přednášek, kurzů, seminářů a konferencí usilujeme o hlubší pochopení principů a výhod franchisingu.
Použít - zprostředkováním informace a nebo poskytnutím know-how pomáháme franchising pro podnikání efektivně použit.
jak „franchising” vyslovovat?
anglicky [frančájzin] (mezinárodně srozumitelné) nebo také
v počeštěné podobě [franšízing] (snadno se vyslovuje)