Program konference  On-line přihláška  Minulá konference  

Fotoalbum z konference  Materiály ke stažení

informace o konferenci


ČIFRA

GENERÁLNÍ PARTNER FRANCHISE CLUBU

Remax



Nenechte si ujít třetí konferenci Franchising &... sítě realitních kanceláří!

Právě nyní - v době krize a převratných změn v obchodování s realitami!

Realitním profesionálům nabízíme prestižní prostor pro setkávání, navazování kontaktů, dialog a výměnu informací, prezentaci úspěchů, novinek a trendů.



Téma: Realitní sítě - hlavní perspektiva realitního trhu

Proč je téma konference aktuální?

Trh poskytovatelů realitních služeb se v České republice v posledních třech letech výrazně proměnil. Donedávna velmi fragmentovaný realitní trh se postupně stále více propojuje a koncentruje do větších a organizovanějších celků - realitních sítí.

Trh dospěl do vývojové fáze, kdy postupně v obchodování s realitami končí éra malých firem a živnostníků, éra "zlatokopectví" v realitách dostupného prakticky každému. Realitní trh si začínají dělit sítě, které svým členům nabízejí konkurenční podnikatelské výhody a svým klientům vyšší kvalitu poskytovaných služeb.

Impulzem pro rozvoj realitních sítí byl vstup nadnárodní realitní značky RE/MAX do České republiky v roce 2005. Dalším impulzem k proměně trhu je současná krize na trhu realit, která síťování urychluje a zároveň čistí trh.

Realitní sítě představují hlavní perspektivu vývoje českého realitního trhu a je pravděpodobné, že během dvou tří let budou sítě převládajícím typem distribuce realitních služeb v ČR.

Více o realitních sítích zde »

Podrobnosti a aktuální program konference se dozvíte zde »

Přehled přednášejících najdete zde »



Témata a otázky konference


  • Jaký je současný stav a budoucnost makléřů v ČR?
  • Jak se dosahuje vysoké profesionality makléřů?
  • Kdo dnes nabízí makléřům kvalitní vzdělávání?
  • Jak makléře efektivně vzdělávat?
  • Přichází doba povinné certifikace makléřů?
  • Jak zajistit vysokou efektivitu a výkonnost makléře?
  • Jak nastavit makléřům provizní systém?
  • Je možné trh s makléři liberalizovat bez pravidel?
  • Budou se makléři "kupovat" a "přestupovat" jako fotbalisté?


  • Které realitní kanceláře kvalitu svých služeb garantují?
  • Může se kvalita realitních služeb stát účinným lékem na krizi?
  • Jaké výhody a nevýhody přináší pouze exkluzivní vztahy s klienty?
  • Co přinese pro kvalitu služeb "zlatý standard" Century 21?
  • Mohou se velcí hráči dohodnout na jednotných standardech kvality?
  • Jak mohou zlepšit kvalitu realitních služeb nové technologie?


  • Kdy, jak a proč dojde k zotavení světové ekonomiky?
  • Jak skončí finanční krize a jak bude pokračovat recese?
  • Jak se už dnes připravit na příští krizi, abychom z ní vyšli vítězně?
  • Jak velké změny na realitním trhu recese ještě vyvolá?
  • V realitách krize začala, kdy v realitách krize skončí?
  • Kdo díky krizi vyhraje a kdo odejde poražený?


  • Co je nového v obchodování s nemovitostmi a na trhu realitních služeb?
  • Jaký průběh bude mít konsolidace trhu realitních služeb v ČR?
  • Kdo určuje tempo a směr konsolidace?
  • Jaký je vliv globalizace na český realitní trh?
  • Jaký je a jaký bude český trh hypoték a financování bydlení?
  • Pro koho je situace na trhu riziko a pro koho velká šance?
  • Jsou velké realitní sítě jen nesmiřitelní soupeři nebo také spoluhráči?


  • Kdo jsou dnes významní síťoví realitní hráči v ČR?
  • Které sítě jsou nováčci na českém trhu? Čím mohou překvapit?
  • Které realitní sítě se úspěšně rozvíjejí a které naopak?
  • Musí být mezinárodně úspěšná franšíza automaticky úspěšná i v Česku?
  • Zamíchá pořadím vstup nové silné zahraniční značky Century21?
  • Jak bude RE/MAX své prvenství na trhu obhajovat?
  • Na co v ČR sází úspěšná italská franšízová značka Tecnocasa?
  • Jakou strategii dnes používá franšízová značka CHIRŠ v ČR?


  • Má nebo nemá smysl připojit dobře fungující kancelář do franšízové sítě?
  • Proč zůstat nezávislý (nejen) v době krize?
  • Co v době krize mohou kancelářím poskytnout vlastnické a co franšízové sítě?
  • Jaké výhody a nevýhody má společný marketing a sdílení poptávek a nabídek?
  • Prospívají současná realitní sdružení konsolidaci trhu nebo sobě?
  • Co nabízí nově vzniklé profesní sdružení - Českomoravská realitní unie?
  • Je výhodnější budovat vlastní síť nebo si koupit master-franšízu?
  • Jsou realitní sítě pro malé kanceláře ohrožením nebo výzvou?


  • Na jakých principech funguje franšízing?
  • Je výhodnější připojit se k síti nebo zůstat nezávislý?
  • Jaké výhody a nevýhody může koupě franšízy přinést?
  • Proč si právě teď koupit franšízu?
  • Bude rok 2009 rokem realitní franšízy?
  • Jaké se u nás nabízejí realitní franšízy a kdo je nabízí?
  • Kolik franšízy stojí? Jaké jsou podmínky pro prodej licence?
  • Co vše franšízy nabízejí těm, kdo si licenci koupí?
  • V čem se nabízené franšízy navzájem liší?
  • Podle čeho si vybrat franšízu?
  • Na co si dát při výběru franšízy pozor?

Koho na konferenci můžete potkat


  • majitele, zakladatele a vrcholové manažery realitních sítí
  • franšízové společnosti nabízející své licence
  • majitele samostatných realitních kanceláří zvažující koupi franšízové licence
  • zájemce o franšízing a jeho fungování
  • zkušené a uznávané odborníky na realitní služby a franšízing
  • vrcholové manažery bank a poskytovatelů financování hypoték a pojištění
  • dodavatele služeb a technologií pro realitní sítě
  • novináře, kteří informují o realitách a o franchisingu

Co vám může účast na konferenci přinést


  • získáte aktuální a užitečné, často těžko dostupné informace
  • dozvíte se novinky v hlavních oblastech rozvoje realitních sítí
  • můžete se zapojit do diskuze a vyměnit si názory na vývoj na trhu s představiteli největších sítí
  • náměty a inspiraci pro vaše vlastní podnikání
  • zajímavé a užitečné znalosti, poučení a větší rozhled
  • cenné a užitečné osobní a obchodní kontakty s lidmi z oboru
  • příležitost k setkání s odborníky a jejich zkušenostmi a názory
  • zvýšení povědomí o vaší firmě a značce
  • vlastní prezentace v médiích přítomných na akci

Konferenční sborník

Můžete si z konference objednat samostatný konferenční sborník, v tištěné nebo elektronické podobě za 1000 Kč (bez DPH) + poštovné. Sborník vám bude zaslán na vámi uvedenou adresu.


Místo konání konference

Novotel Místem konání konference je čtyřhvězdičkový hotel "NOVOTEL Praha Wenceslas Square" situovaný v centru metropole, v Kateřinské ulici č. 38, Praha 2, v blízkosti nám. I.P.Pavlova. Hotel je snadno dostupný prostředky městské hromadné dopravy (cca 300 m od stanice metra I.P.Pavlova). Osobní automobil lze za zvýhodněnou cenu bezpečně zaparkovat v hotelových garážích.


Pořadatel konference

Český institut pro franchising

Pořadatelem a organizátorem konference je Český institut pro franchising - národní centrum pro vzdělávací, popularizační, poradenskou, publikační a vědeckou činnost ve franchisingu.

Český institut pro franchising
Spálená 51, 110 00 Praha 1
manažer konference: Dr. Jaroslav Tamchyna
Tel.: +420 226 518 868
E-mail: konference@ifranchising.cz


Konference navazuje na pozitivní zkušenosti a úspěch druhého ročníku konference konaného dne 15.5.2008 v Praze pod názvem Realitní sítě - nový rozměr i kvalita realitních služeb. Loňská konference se setkala s velkým zájmem ze strany velkých i malých realitních společností i jednotlivců. Seznam účastníků z minulé konference je zde. Na této konferenci se v minulém roce vůbec poprvé osobně setkali představitelé nejvýznamnějších realitních společností a začali spolu komunikovat.


Seznam realitních značek přítomných na konferenci v roce 2008


AAABYTY.CZ FINREKA REAL SPEKTRUM
ABA reality GENERAL REALITY Realitná spoločnosť Slovenskej sporiteľne
ALVA REAL H&B REAL Realitní kancelář STING
AVAREAL Hot Reality Plus Realitní makléři.cz
A-City IDEAL REALITY CZ Realitní společnost České spořitelny
BIB J&P invest REALITY VRCHLABÍ
BONUS GROUP LEXXUS REALITY21
Buildex CB M&M reality holding REDOT
bydlíte.cz MAXIMA REALITY TANA
DEFIRE MEXX Reality TIDE REALITY
Directreal ORIGINAL REALITY Union Partners
DUNA RE/MAX Česká republika

Reportáž České televize z předchozího ročníku konference si můžete přehrát zde.

Navazujeme také na neformální setkání podnikatelů Franchise Club pořádaná každý měsíc v Praze a zaměřená často na oblast realitních franšíz.


partneři konference


GOLDEN PARTNER



Century 21


SILVER PARTNERS



Gepard Finance


SUBWAY


BRONZE PARTNERS

Bon vivant

Chirš

illy

Jansen Display Partners

Sting

Unitedreal

Studio Winter

2N


MEDIÁLNÍ PARTNEŘI KONFERENCE


Vydavatelství Grand Princ


Franchise Club

Profit

POKR


Program konference  On-line přihláška  Minulá konference