Program konference   On-line přihláška  


Franchising & ... ZNAČKA

Odborná konference Franchising &... ZNAČKA


Chcete vědět vše důležité o logu, značce a vizuálním stylu?


  • Odlišuje vás značka dostatečně od konkurence?
  • Je vaše logo dobře graficky navržené?
  • Máte ucelený systém grafické vizuální prezentace?
  • Jaké emoce jsou s vaší značkou spojovány?
  • Je s vaší značkou spojen nějaký příběh?
  • Víte jakou má vaše značka cenu?
  • Kdo odpovídá za řízení a budování vaší značky?
  • Vyvíjela se během posledních 10 let vaše značka?
  • Víte jak je dnes vaše značka vnímána zákazníky?
  • Máte zpracovaná pravidla pro používání vaší značky?
  • Je vaše značka účinně zaregistrována jako ochranná známka?
  • Máte smluvně ošetřená autorská práva k vaší značce?
  • Máte ošetřená práva k pronajímání vaší značky partnerům?

Jaké jsou cíle a poslání konference?

Konference "Franchising &... ZNAČKA" je setkání podnikatelů a manažerů franchisových a retailových společností s odborníky zaměřenými na značku, reklamu a další formy marketingové komunikace. Cílem konference je výměna užitečných informací, zkušeností a názorů v oblasti využití loga, značky nebo vizuálního stylu. Ty se dotýkají snad každé obchodní firmy, která se chce prosadit v konkurenčním prostředí. U firem využívajících franchising je správné zacházení se značkou dokonce zásadním prvkem jejich úspěchu.

Program konference "Franchising &... ZNAČKA" je sestaven tak, aby si její účastníci v jednom dni o logu, značce a vizuálním stylu dozvěděli vše důležité a pro své vlastní podnikání si odnesli konkrétní náměty a praktické návody. Přednášející jsou špičkoví odborníci na tvorbu a řízení značky, reklamu, franchising, známkové a autorské právo s dlouholetou praxí. Srozumitelně účastníky seznámí s podstatnými principy, aktuálními trendy a novinkami a v osobní diskusi odpoví na jejich otázky. O své praktické zkušenosti a postřehy z práce se značkou se rozdělí špičkoví manažeři dvou úspěšných obchodních společností jedné domácí a jedné mezinárodní.

Konference "Franchising &... ZNAČKA" je pokračováním cyklu odborných setkání zaměřených na významné aspekty ovlivňující úspěšnost podnikání ve franchisingu. Více »


Témata konference


  • Jak značky působí a čím nás ovlivňují
  • Nakolik značky ovlivňují nákupní rozhodování
  • Značka v konkurenčním boji a při snižování rizika
  • Proč má ve franchisingu značka klíčový význam
  • Řízení značky jako dlouhodobá a systematická práce
  • Řízení a budování značky ve franchisingu na více úrovních
  • Pozice značky a výdaje na reklamu
  • Co ovlivňuje cenu značky a jak se značky oceňují
  • Jak jednotný vizuální styl pomáhá v podnikání
  • Jak se provádí rebranding značky
  • Právní ochrana značky v ČR, EU a ve světě
  • Úprava užívání značky ve franchisingové smlouvě

Proč je toto téma konference aktuální?

Konference je určena pro majitele a manažery franchisových a retailových společností, kteří dosud neměli příležitost získat širší znalosti o značce a možnostech jejího efektivního využití k prosazení na trhu. Ti, kteří svou značku teprve připravují, získají praktický návod jak "dobrou značku" vytvořit, jak ji správně používat a co nejlépe ji ochránit. Ti, kteří dosud na budování své značky vydávali nemalé částky, ale nejsou spokojeni s obchodním výsledkem nebo svou značku zanedbávali, získají řadu aktuálních a užitečných podnětů ke zdokonalení.

Konference je také určena pro majitele a manažery z reklamní a marketingové branže, pro které franchisové sítě svou velikostí i počtem představují slibný tržní segment. Setkání je proto určeno také těm profesionálům, kteří chtějí blíže poznat specifikum franchisingu a chtějí být pro tento stále rostoucí segment trhu připraveni. Porozumění franchisingu pro ně může při výběrových řízeních představovat užitečnou konkurenční výhodu.


Koho na konferenci můžete potkat


  • majitele a vrcholové manažery malých i velkých franchisových obchodních sítí
  • majitele a vrcholové manažery malých i velkých komunikačních agentur a studií
  • odborníky na marketing, reklamu a franchising
  • zájemce o franchisingové licence, hledající zajímavého a seriózního poskytovatele
  • dodavatele služeb a technologií pro reklamní trh a franchisingové sítě
  • novináře, kteří se zajímají o značku, malé a střední podnikání, retail a franchising

Co vám může účast na konferenci přinést


  • získáte aktuální informace z praxe, budete mít možnost výměny zkušeností a čerpání inspirace pro své vlastní podnikání
  • budete mít příležitost k setkání se zajímavými lidmi a uznávanými odborníky, kterých se budete moci zeptat na to, co vás zajímá
  • poznáte zblízka několik podnikatelů a manažerů, kteří se značky řídí, a dozvíte se od nich zajímavé a užitečné informace
  • ověříte si správnost svého dosavadního postupu a získáte řadu aktuálních a užitečných podnětů ke svému zdokonalení
  • získáte konkrétní náměty a praktické návody jak postupovat, když se chcete odlišit a zviditelnit své podnikání
  • dozvíte se, jaké jsou aktuální trendy v brandingu u nás i v zahraničí
  • dozvíte se, jak efektivně navrhnout, využívat a chránit značku
  • dozvíte se, na koho se obrátit, pokud chcete vytvořit značku
  • budete mít možnost se sami představit a zvýšit povědomí o své firmě a o své značce

Konferenční sborník

Můžete si také objednat samostatný konferenční sborník v tištěné podobě za 1200 Kč (+ poštovné a DPH) a v elektronické podobě za 900 Kč (+ poštovné a DPH) a bude vám zaslán na dobírku na uvedenou adresu.


Místo konání konference

Místem konání konference je čtyřhvězdičkový hotel "NOVOTEL Praha Wenceslas Square" situovaný v centru Prahy, v Kateřinské ulici č. 38, v blízkosti nám. I.P.Pavlova. Hotel je snadno dostupný prostředky městské hromadné dopravy (cca 300 m od stanice metra I.P.Pavlova). Osobní automobil lze za zvýhodněnou cenu bezpečně zaparkovat v hotelových garážích.


Přihláška a účastnické poplatky

Přihlásit se můžete vyplněním a odesláním on-line elektronické přihlášky nebo poštou do kanceláře institutu na adresu Český institut pro franchising, Spálená 51, 110 00 Praha 1. Po obdržení vaší závazné přihlášky vám zašleme potvrzení o registraci. Pokud se tak nestane do 5 dnů, kontaktujte nás, prosím, na čísle +420 603 578 035 nebo +420 226 518 868.

Účastnický poplatek zahrnuje vstup na konferenci pro jednu osobu, stravování v průběhu konference a konferenční materiály. Základní účastnický poplatek činí 5200 Kč. Pro členy České marketingové společnosti, České manažerské asociace, Asociace komunikačních agentur, Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace a ADMAZ, poskytujeme partnerskou slevu 500 Kč. Pro členy Franchise Clubu poskytujeme členskou slevu 1000 Kč. Pro druhého nebo dalšího účastníka z téže firmy nabízíme množstevní slevu 500 Kč. Pro ty, kteří se přihlásí a zaplatí do 10. dubna 2008 nabízíme slevu za včasnost 500 Kč. Slevy lze sčítat až do výše max. 1500 Kč. Pro studenty nebo vyučující je vstup za speciální univerzitní cenu 1000 Kč. Nejsme plátci DPH, naše ceny jsou bez DPH.

Účastnický poplatek, prosím, zaplaťte ještě před začátkem konference na účet Českého institutu pro franchising, s.r.o. u GE Money bank číslo 176 039 275/ 0600 (IBAN: CZ2306000000000176039275, banka GEMB a.s. PRAHA). Jako variabilní symbol platby uveďte identifikační číslo (IČO) firmy nebo u nepodnikatelů 9 cifer čísla vašeho mobilu uvedeného v přihlášce. Český institut pro franchising, s.r.o., je zapsaný v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 110114 s identifikačním číslem (IČO) 2740 7233.

Přístup na konferenci vám bude umožněn jen tehdy, registrujeme-li vaší platbu. Při zaplacení účastnického poplatku později než 3 dny před začátkem konference budeme požadovat předložení kopie dokladu o zaplacení. Daňový doklad o zaplacení vašeho účastnického poplatku vám předáme v průběhu konference nebo vám jej zašleme do 10 dnů na fakturační adresu.

Počet účastníků je s ohledem na kapacitu sálu omezen. Přihlášky, které budou doručeny po naplnění kapacity, nemůžeme zařadit. Přednost mají ti účastníci, kteří se dříve přihlásí a dříve uhradí účastnický poplatek.

Franchise Club na téma Značka jako příběh

Značce se bude podrobně věnovat dubnové večerní setkání ve Franchise Clubu ve středu 9. dubna 2008.

Hostem bude Tomáš HRIVNÁK, marketingový poradce pro branding a budování značek a nezávislý publicista a jeden z přednášejících na konferenci Franchising &... ZNAČKA. Tento odborník na značky, který se označuje jako "brandtherapist" se v klubu bude podrobněji věnovat tématu: Značka jako příběh.

Pokud vás zajímají značky, už teď můžete navštívit pozoruhodný blog, který Tomáš HRIVNÁK vede - brandtherapy.blogspot.com.

Během klubového večera Tomáš HRIVNÁK předvede na praktických příkladech, jak můžeme značky dělit do 12 archetypů podle jejich osobnosti a příběhů značek. Tento koncept lze efektivně využít pro pochopení a lepší zformování osobnosti a příběhu své vlastní značky.

Pro přihlášené účastníky konference Franchising &... ZNAČKA nabízíme do klubu zvýhodněné vstupné a pro účastníky klubu zvýhodněné vstupné na konferenci.

Pořadatel konference

Český institut pro franchising

Pořadatelem a organizátorem konference je Český institut pro franchising (ČIFRA) - národní centrum pro vzdělávací, popularizační, poradenskou, publikační a vědeckou činnost ve franchisingu. ČIFRA zprostředkovává aktuální a v praxi použitelné informace o klíčových a aktuálních trendech franchisového podnikání.

Český institut pro franchising
Spálená 51, 110 00 Praha 1
manažer konference: Dr. Jaroslav Tamchyna
Tel.: +420 226 518 868
E-mail: konference@ifranchising.cz

partneři konference


Remax

SUBWAY

Penam

Jansen Display

FONT

Pompo

Franchise Club

Foxo


SmartWings


ODBORNÝ PARTNER

(doporučená odborná literatura)


Grada


HLAVNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER


MaM


Trend marketing


MEDIÁLNÍ PARTNEŘI


Profit

POKR


PARTNEŘI ČIFRA


VŠE

CzechInvest

ČMS

ČMA

Frankey franchising consulting

Sapiens

Program konference   On-line přihláška