Základní informace   Program konference   On-line přihláška  

informace o konferenci


Franchising & ...sítě realitních kanceláří

Realitní sítě - nový trend, který může změnit dnešní podobu realitního podnikání


Proč jít či nejít do franchisingu v realitních službách?

Jak ovlivní sítě realitních kanceláří trh a jeho image?

Jaké jsou cíle a poslání konference?

První ročník konference "Franchising &... sítě realitních kanceláří" si všímá nového trendu na trhu realitních služeb: početního nárůstu realitních kanceláří organizovaných do (franchisingových) sítí. Tyto sítě zatím netvoří početně převažující skupinu realitních kanceláří. Lze však očekávat, že stejně jako u našich sousedů, budou i u nás tyto sítě svou velikostí a propojeností představovat silné a dominantní hráče. Takové hráče, kterým záleží a bude záležet na dobrém jméně a především značce. Dlouhodobě je budují, aby mohli své dobré jméno a značku "pronajímat" formou franchisingu. A tak tyto "značkové" sítě do realitních služeb přinášejí tolik potřebnou "značkovou" kvalitu, profesionalitu a etiku.

Reportáž České televize si můžete přehrát na externím přehrávači

Fotoalbum


Realitní konference "Franchising &... sítě realitních kanceláří" si klade za cíl představit nejvýznamnější a nejzajímavější síťové realitní společnosti, které svým rozsahem podnikání významně ovlivňují trh obchodování s nemovitostmi v ČR. Pro některé menší a středně velké obchodníky s nemovitostmi (makléře i majitele realitních kanceláří) je výhodné se k těmto sítím formou franchisingu připojit a získat to, s čím mohou mnohem lépe na přeplněném trhu konkurovat: zavedenou obchodní značku, propracované, osvědčené a stále vylepšované realitní know-how, vzdělávací programy pro makléře, marketingové programy k získávání zakázek, moderní technologie k prezentaci a sdílení nabídky a také podpůrné asistenční služby.


Témata konference

  • Kdo jsou významní síťoví hráči v ČR a co nabízejí?
  • Na jakých principech funguje franchising?
  • Jak se lze zapojit do sítě pod pronajatým jménem?
  • Výhody a nevýhody zapojení realitní kanceláře do sítě.
  • Výhody a nevýhody makléřů pracujících v síťové kanceláři.
  • Jaké výhody poskytují síťové realitní kanceláře klientům?
  • Co přináší členství v síti klientům realitních kanceláří?
  • Jak se před podpisem smlouvy o franchisingu nespálit?
  • Jak se pozná etický a neetický franchising?
  • Jaké podmínky a poplatky nabízejí franchisingové sítě?
  • Může franchising poskytovat každý?
  • Co nabízí poskytovatel franchisingu členským kancelářím?
  • Jsou sítě pro malé kanceláře výzvou nebo ohrožením?
  • Mohou realitní sítě kultivovat trh realitních služeb?

Proč je toto téma aktuální?

V posledních několika letech lze na českém realitním trhu pozorovat stále významnější trend: Realitní společnosti se již nezaměřují převážně na "své" město a jeho okolí. Někteří větší obchodníci s realitami začali budovat své pobočky v sousedních nebo vzdálenějších městech a chtějí svými službami pokrývat větší regiony nebo dokonce celou ČR.

Vznikající realitní sítě při své expanzi využívají vzájemně výhodné spojení s místními realitními obchodníky na principu franchisingu, "pod pronajatou značkou". Budování sítí realitních kanceláří stále probíhá; situace na dosud značně roztříštěném trhu obchodování s nemovitostmi se pomalu mění, konkurence začíná dostávat nový rozměr a dynamiku. Vnikají nové "domácí" sítě a současně na český trh vstupují mezinárodní realitní sítě.

Objevilo se již několik silnějších hráčů s ambicemi pokrýt celou Českou republiku a obsadit dominantní pozici na českém realitním trhu. Jsou mezi nimi společnosti, které své realitní sítě budují pod mezinárodně známými značkami i ti, kteří se opírají o tradici silných a osvědčených "domácích" značek.

Sítě realitních kanceláří svou velikostí a propojeností představují na vyspělých trzích nemovitostí silné a dominantní hráče. Pro malé nezávislé obchodníky s nemovitostmi (makléře i majitele realitních kanceláří) je často výhodné se k těmto velkým sítím připojit na bázi franchisingu a získat to, s čím mohou mnohem lépe na přeplněném trhu konkurovat: získávají právo používat zavedenou obchodní značku; propracované, osvědčené a stále vylepšované realitní know-how včetně vzdělávacích programů pro makléře; marketingové programy k získávání zakázek; moderní technologie k prezentaci a sdílení nabídky a podpůrné asistenční služby.

Do popředí zájmu velkých realitních sítí stále více vystupují strategie zaměřené na dosahování dlouhodobého zisku. Síťové společnosti svou image stále více opírají o hodnoty, které byly - zejména některými malými obchodníky s nemovitostmi - často opomíjeny. Velcí hráči kladou stále větší důraz nejen na budování značky, image a goodwillu, ale také na úroveň znalostí, na profesionalitu a etické chování realitních obchodníků.

Postupně se tak na českém realitním trhu - až dosud bez všeobecně respektovaných pravidel obchodní etiky - začínají objevovat "nové" etické standardy. Sítě mezinárodních realitních kanceláří přinášejí veřejný závazek dodržování etického chování obvykle podrobně popsaný ve "svém" etickém kodexu. Postupné prosazování "síťových realitních kanceláří" na českém trhu realitních služeb tak může přinést vyšší kvalitu, profesionalitu a etiku a zlepšit tak celkové image tohoto oboru podnikání.

Ze všech těchto důvodů je trend síťování realitních kanceláří zajímavé sledovat. Konference "Franchising &... sítě realitních kanceláří" chce profesionálům v realitách i veřejnosti tento trend přiblížit.

Koho na konferenci můžete potkat

  • majitele a vrcholové manažery malých i velkých franchisingových realitních sítí
  • zájemce o franchisingové licence, hledající zajímavého a seriózního poskytovatele
  • zkušené a uznávané odborníky na realitní služby a franchising
  • dodavatele služeb a technologií pro realitní kanceláře a franchisingové sítě
  • média, která se o reality a franchising zajímají a píší o nich

Co vám může účast na konferenci přinést

  • získáte aktuální informace z praxe, budete mít možnost výměny zkušeností a inspirace pro své vlastní podnikání
  • budete mít příležitost k setkání a získání osobních kontaktů se zajímavými lidmi a uznávanými odborníky, kteří vám předají své zkušenosti a kterých se budete moci zeptat na to, co vás zajímá
  • poznáte zblízka několik podnikatelů, kteří mají s franchisingovými sítěmi zkušenosti, a dozvíte se od nich zajímavé a užitečné informace
  • budete mít možnost zvýšit povědomí o své firmě a značce

Místo konání konference

NovotelMístem konání konference je čtyřhvězdičkový hotel "NOVOTEL Wenceslas Square" situovaný v centru metropole, v Kateřinské ulici č. 38, Praha 2, v blízkosti nám. I.P.Pavlova. Hotel je snadno dostupný prostředky městské hromadné dopravy (cca 300 m od stanice metra I.P.Pavlova). Osobní automobil lze za zvýhodněnou cenu 25 Kč/hod bezpečně zaparkovat v hotelových garážích.

Konferenční sborník

Můžete si také objednat samostatný konferenční sborník konference v tištěné podobě za 1000 Kč (bez DPH) a v elektronické podobě za 600 Kč (bez DPH) +  poštovné. Sborník vám bude zaslán na uvedenou adresu.

Pořadatel konference

Český institut pro franchising

Pořadatelem a organizátorem konference je Český institut pro franchising - národní centrum pro vzdělávací, popularizační, poradenskou, publikační a vědeckou činnost ve franchisingu.

Konference "Franchising &... sítě realitních kanceláří" navazuje na pozitivní zkušenosti a úspěch předchozích odborných konferencí, organizovaných Českým institutem pro franchising: konference Franchising &... ZNAČKA (květen 2006) a konference Franchising &... REKLAMA (březen 2007) nebo neformální setkání podnikatelů Franchise Club pořádaná každý měsíc v Praze.

Český institut pro franchising
Spálená 51, 110 00 Praha 1
manažer konference: Dr. Jaroslav Tamchyna
Tel.: +420 226 518 868
E-mail: konference@ifranchising.cz

partneři konference


GOLDEN PARTNER

Real Spektrum


SILVER PARTNER

Remax

Realitní společnost České spořitelny


BRONZE PARTNER

Chirš

Real Studio


PARTNEŘI KONFERENCE

iStudio

SUBWAY

Hertz Lease

Olympus

CzechVision

SmartWings


ODBORNÍ GARANTI KONFERENCE

Asociace realitních kanceláří České republiky

JUDr. Martina Řezníčková Ph. D.

Franchise Club


MEDIÁLNÍ PARTNEŘI KONFERENCE

Profit

Czech Business Weekly

Vydavatelství Grand Princ

Impression Media

Franchise Club

POKR

Rádio Regina

Airways.cz


Základní informace   Program konference   On-line přihláška